Gulvvarme - el kontra vand

Hej.

Jeg ved godt dette emne har været oppe før. Beklager.

Vores situation - hus fra 1978 ca 10 cm flamingo og lecakugler.

Vi fik nyt køk for 3 år siden. 

Vi vil gerne have gulvvarme i køk/allrum.

Hvis vi skal have vandbaseret gulvvarme skal gulvet hugges op og alt det, Inkl køkkenet skal pilles ned igen 

Mit spørgsmål, hvilken fagmand skal vi kontakte for at få svar på spørgsmålene:

Hvad KRÆVER det og hvad KOSTER det med hhv el gulvvame og vandbaseret ....

Vi aner ikke om det er elektrikker, murer eller ?

Håber I forstår. Vi vil gerne have en pris på hele lortet

Tak.

 


 The day you quit is the day you lose.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For at kunne give et kvalificeret svar på hvad der kan betale sig, må du oplyse noget om:
Varmesystem ( pris på opvarmning)
Og hvad får dig til at tro at du kan undgå at hugge gulv op ved etablering af elvarme ?
Hvad gulvbelægning har du ?
Og behøver du at få gulvvarme ind under køkkenelementer ?
Men ellers er det nok forskellige fagentrepriser du skal have fat i, hvis ikke der en murer der vil tage det som hel entreprise.
At hugge gulv op og grave ud til 40 cm dybde er jo normalt ikke så slemt at tage som "lav det selv". Det er STØVET og savn af køkken i 3-4 uger der er det alvorlige.
Jeg har været med til noget lignende, der flyttede vi køleskab og komfur ud på overdækket terrasse, smed en vandslange derom også. Så stod den på mad fra udekøkken.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
For at kunne give et kvalificeret svar på hvad der kan betale sig, må du oplyse noget om:
Varmesystem ( pris på opvarmning)
Og hvad får dig til at tro at du kan undgå at hugge gulv op ved etablering af elvarme ?
Hvad gulvbelægning har du ?
Og behøver du at få gulvvarme ind under køkkenelementer ?
Men ellers er det nok forskellige fagentrepriser du skal have fat i, hvis ikke der en murer der vil tage det som hel entreprise.
At hugge gulv op og grave ud til 40 cm dybde er jo normalt ikke så slemt at tage som "lav det selv". Det er STØVET og savn af køkken i 3-4 uger der er det alvorlige.
Jeg har været med til noget lignende, der flyttede vi køleskab og komfur ud på overdækket terrasse, smed en vandslange derom også. Så stod den på mad fra udekøkken.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis