Suzuki Wagon R+ 2003

Hej.
Er der nogen som hurtigt kan fortælle mig hvordan man skifter positionspæren i en suzuki wagon r+ fra 2003?
På forhånd tak
Hilsen Line
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af LineK75 på 11-08-2015 11:06
Hej.
Er der nogen som hurtigt kan fortælle mig hvordan man skifter positionspæren i en suzuki wagon r+ fra 2003?
På forhånd tak
Hilsen Line

Hmm, der er vist ingen der har styr på hvordan det foregår på din dyt, mig selv inklusiv.  

Men normalt er det sådqan du skal til forlygten inde fra motorrummet og på bagsiden af parabolen. Så skal du enten skrue på en klump der både holder forlygtepæren og den til positionsluset, der er en lille 12V 4 eller 5 Watt. Det er også muligt pæren sidder ene og så skal fatningen enten skrues eller hives ud, det sidste nok det mest usansynlige.

Har du ikke instruktionsbogen til bilen, der plejer det og være forklaret så alle kan ...........   ???

Pøj pøj med operationen.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af LineK75 på 12-08-2015 20:47
Tak for dit svar!! Jeg ringede til min eksmand som kom og viste mig hvordan det skal gøres 🙈 så nu kan jeg selv skifte begge pærer, når uheldet er ude igen 😃 det var ikke så svært (noget med en kølevæske beholder som lige kunne tages af, og så noget 'lirken/drejen rundt med pæren). 😁

Det lyder overhovedet ikke unormalt at "næsten hele" bilen skal skilles af  for og skifte en sølle pærer.  

Men nu  ved du hvordan, skønt. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis