dyrke tomat og agurker i skygge ?

Hej med jer

Kan man dyrke tomater og agurker uden direkte sol ? Sagen er at jeg bor i Vietnam og gerne vil dyrke tomater og agurker på min tagterrasse. Terrassen er 100 % overdækket, men der kan komme lidt sol ind fra siderne noget af dagen - så spørgsmålet er om det kan lade sig gøre. Temperatur er ikke noget problem, for her er meget varmt døgnet rundt.

Håber nogen kan hjælpe med svar

hilsen Jens

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tja og e. Det kan nok kun et forsøg afgøre. Hvis planterne ikke får sol/lys nok, bliver de lange og ranglede og sætter kun lidt/ingen frugt.

Pøj pøj med høsten.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der findes mindst 1000 sorter så prøv jer frem måske jeres lokale google maskine kan hjælpe.

René
hej med jer
Tak for jeres svar. Jeg må prøve mig frem. Jeg har lige været på ferie i dk og købt adskillige frø af forskellige sorter .......... så må vi se om de duer. Lokalt her kan man kun få nogle små grove og ret smagløse agurker og tomaterne er smagløse da de har været på køl i for lang tid. Så der er alt at vinde ;-)

jens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også