dobbelt afbryder og stikkontakt

Hejsa alle jer kloge LDS mennesker.

Er der nogen der ved, hvordan jeg installerer den dobbelt afbryder og stikkontakt?

På forhånd tak!

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på LDS
Det kan man faktisk ikke sige noget om uden at vide hvad der kommer i ledningerne. Og så vidt jeg kan se kan du ikke bruge en dobbelt afbryder der. Men det er vel heller ikke en dobbelt afbryder.
Men jeg skal forsøge så må du se om det virker. Begge lyseblå skal ned i samme klemme i stikk. modsat side som den brune "lus"
Den brune leder i kabel skal sammen med den brune "lus" enten i kabel eller afbryder.
Den røde der kommer ud af røret er sikkert til en lampe, den skal i den ledige klemme i afbryder, under den sorte trykknap.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hvis det det grå kabel der "kommer med strømmen"
Skulle du jo godt kunne få to afbrydere på, for i røret med de "løse" ledninger er der en rød og en brun, som kunne gå til hver deres lampeudtag, den blå skal forbindes sammen med den anden blå, og de gul/grønne jord skal også samles-

 

Har tegnet lidt her. Som du kan se er det paintmaster skills i topklasse vi har med at gøre  
Strømmen kommer fra 1 eller 2. Jeg ville starte med at montere både 1 og 2, på B. Også se om ikke det virker. Det er muligt din lampe vil lyse heletiden, og du ikke kan slukke den. Hvis det er tilfældet, så skal du flytte enten 1 eller 2 over til A. 
Håber det giver mening. Ellers må du jo bare spørge ind.

 

Det er en fin tegning Illicher, og på mange områder korrekt. Jeg kan dog se at det er en stikk. uden jord, så de gul grønne skal fortsat sidde med samlemuffe. Jeg kunne ikek se at der både er brun og rød ledning der kommer i rør, så kan det være rigtig med dobbelt afbryder.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Alt virker som det skal. Tak til alle!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis