Laminat bordplade skære/samle

Jeg vil ikke skrive videre på en gammel tråd da det ikke er min.

Spørgsmål: Nu skal alt pludselig være meget mørkegråt/sort i køkkenet. Vi (mest konen) er træt af hårdtræ, så den må dø. Nu er det sådan at den plade vi har, er custom designet af mig, dvs. det er 3-5 meter plader der er skåret op så den er sammensat af plader, et lige stykke, et sving der er dybt (1250 mm), det er over et hjørneskab, og så et lige stykke. Det var jo nemt nok da det var træ, her kan jeg lime, klistre og slibe. Men det kan jeg jo ikke med laminat. 

1) Hvordan samler man laminat så det bliver mindst muligt synligt. Er vi i lim nederst, sort silicone øverst ?.
2) Skære laminat. Jeg har mulighed for at låne en festool mange tænder rudsav med føringsskinne. Tidligere tråd siger malertape, men ikke noget med hvilken side man skal skære fra. Er det ikke mest praktisk at skære fra bagsiden, med start fra den bagerste kant ?.....

Nogen der kender et sted hvor de har plader med dybde ca. 620 samt til hjørnet (dybde ca. 1250) så man ikke skal samle. Bauhaus har nogle lækre plader, men det ser ikke ud som om de har en der dyb nok i deres serie.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror det står beskrevet lidt nede af siden her. Også er der tilmed billeder
http://www.bordpladebutik.dk/shop/laminat-391s1.html

Hmm, jeg røg lidt hurtigt nederst i bunken. Er der nogen der ved hvor man kan købe sorte plader på Sjælland. De skal både have dem i 1250 og 625 i dybden. Har været i Bauhaus silvan og ikea, ikea har dem men jeg er ikke 100% på deres overflade.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også