Filtsning

Jeg er gået igang med at filtse mine kældervægge. Har aldrig prøvet det før, men det er egenligt gået ok.

Der er dog et enkelt sted, hvor jeg enten ikke har fået puttet nok mørtel på, eller hvor jeg har fået "vasket" det for meget af. Det er et lille område på 20x20 cm, hvor der ikke er ret mange sandkorn, og hvor strukturen derfor ser anderledes ud end resten af væggen.

Er der en måde jeg kan redde det på?

Umiddelbart tænker jeg at male en meget tynd oprørt vandskuringsmørtel på, og så filtse det bagefter. Men er lidt bange for at jeg ender med et grimmere resultat end nu, fordi reparationen bliver synlig.

Ideer?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
Kenneth91 skrev den 14-12-2019 17:01:34

 Hej Jenshøj

Jeg havde selv kaster mig ud i at filtse mine murstensvægge i stuen. Kender godt til besværet med at få et godt resultat. Lortet tørre alt for hurtigt til at jeg kunne følge med, og det står bare ikke til at redde. Nu ved jeg ikke hvor mange kvadratmeter du skal have lavet, men synes godt det kan betale sig at bruge en murer til det, da det ikke koster alverden.

Jeg fik lavet mine vægge på 48m2 for 14.400 via (slettet) 

Fortryder lidt at jeg ikke bare ringede til dem før jeg selv legede håndværker, så havde det været billigere og mindre besværligt 

 Sjovt nok ser det ud til du selv ejer firmaet, da stifter hedder Kenneth. 91 i dit brugernavn kun tyde på dit føde år som passer meget godt til billede. Hermed anmeldt. 


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også