DeWALT boremaskine med slag

Min mand har fødselsdag lige om lidt og jeg påtænker at købe ham en ny boremaskine, nu hvor den gamle er ved at være godt slidt. 

Den nuværende er en DeWALT DC987 - som har afjent det meste af dens værnepligt på en byggeplads. 

Min mand er håndværker og vil naturligvis gerne have et ordentligt stykke værktøj - og jeg vil gerne give ham en DeWALT igen, så jeg ved, at han får noget ordentligt. 
Dog skal den nye maskine kun anvendes til hobbybrug i/omkring hjemmet. 

Men da jeg er ret grøn i dette emne håber jeg, at I kan hjælpe. 

Jeg søger en DeWALT boremaskine med slag - leveret med 2 batterier!  

Jeg tænker en pris omkring 1.000 kr, men kan det lade sig gøre? Og kan I anbefale noget? 

 

Min mand har fødselsdag lige om lidt og jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vælg 3' Den er ca 20 % kraftigere end nr 2 og 4.
Det er den nyeste af af maskinerne. De 2 andre er et par år gamle.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Tak for jeres svar 

Var begyndt at overveje 3'eren indtil jeg bemærkede, at prisen var uden moms - så ryger den pludselig op i 2.600, som jeg umiddelbart synes er for dyrt. 

Den gamle maskine fik han af sit arbejde - og den nye skal 'kun' bruges til hobbybrug, når han laver noget herhjemme på matriklen. 

Er nr 4 (eller 2) et meget skidt valg? Eller er der andre jeg evt skal tage et kig på?
Som pige uden ret meget forstand på værktøj erkender jeg blankt, at jeg synes det er en jungle.. 

Både 2 og 4 er udmærket valg. Men vær opmærksom på at 2`r også skal tillægges moms. (engros pris) så prisen bliver for den 1748,75.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Faldt over en konkurrence, som jeg desværre ikke vandt, så har ikke fået købt en endnu.. Og nu er Black Friday om hjørnet, så jeg ser lige, om der kommer gode tilbud, selvom jeg tvivler på, at priserne kommer meget længere ned.

Men kan se, at XL-byg har en på tilbud, dog kun inkl 1 batteri, men en ekstra kan jo tilkøbes.

Den hedder 791, som en af de andre jeg har kig på - men nogle andre bogstaver bagefter.

Jeg er nu bl.a. faldet over D2 - P2 - NT og tænker, at det har noget at gøre med, hvor nye/gamle de er.. er der en, der kan gøre mig lidt klogere endnu?
(nej... min mand skal ikke komme og sige, at jeg ikke er grundig i udvælgelsen.. )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis