Lampe/pærer i bil

Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg er ikke så god til biler. Har for nogle uger siden fået ny bil. Der sidder en lille lampe/pærer på indersiden af bilen lige ud for sidespejlet (se vedhæftede). Når bilen låses, begynder lampen og blinker. Er dette en lampe for startspærren eller? Der er ikke tyverialarm i bilen, så det kan ikke være det. Jeg kan ikke finde noget om den lampe/pære i instruktionsbogen, så tænkte jeg lige ville spørger herinde.

Mvh.

Mikkel

Mvh.

Mikkel
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Mikkel1984 på 01-08-2015 09:29

Sikkert et dumt spørgsmål, men jeg er ikke så god til biler. Har for nogle uger siden fået ny bil. Der sidder en lille lampe/pærer på indersiden af bilen lige ud for sidespejlet (se vedhæftede). Når bilen låses, begynder lampen og blinker. Er dette en lampe for startspærren eller? Der er ikke tyverialarm i bilen, så det kan ikke være det. Jeg kan ikke finde noget om den lampe/pære i instruktionsbogen, så tænkte jeg lige ville spørger herinde.

Mvh.

Mikkel

Så vidt jeg kan se er det en lysdiode, som med sit blink fortæller at bilen er låst. det har intet med tyverialarm eller startspærre at gøre, kun et signal om at bildørene er låste.

fase
Tusind tak for svaret S. Fabrin

Mvh.

Mikkel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis