Prisen på mursten!?!?

Jeg har lige set lidt på mursten hos den lokale "LDS-pusher" :roll: Hold da ferie hvor er det en noget dyr fornøjelse. 4-5 kr. stk. vil han have. Jeg skal nemlig kun bruge noget i stil med 1.000 stk.

Det er lige i overkanten for en helt ordinær maskinsten der skal filses.

Jeg kan se at ved selvhentning kan man komme ned under 3 kr. i Odsense, men der er dæleme langt at kører når man bor i Nordsjælland.

Er der nogen der har forslag/kendskab til noget billigere i mit nabolag???

Mvh.

René

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej!!!

Jeg ved at der er en tømmerhandel i hjørring der har faste ture til sjælland hver uge, fordi I sjællændere har overpriser på LDS-ting!!! :lol:

MVH

Kim

www.soegaard.frac.dk
Prøv at spørge Jakobsens lavpristømmerhandel, der ligger i sydhavnen.
De reklamerer hver uge i Den Blå Avis.

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hejsa,

Hvis du kan forliges med "brugte" sten, så prøv den blå avis (www.dba.dk). Se f.x. nedenfor - fundet ved at søge på "mursten".

"Håndstrøgne rengjorte gule mursten - 800 stk. - fra midten af 70'erne foræres bort mod afhentning. Midtsjælland"

Så er der lidt til brændstof og tid....

Mvh.

Jan R.
Jeg skal murer en udvendig ½-stensmur i gavlen af vores tilbygning. Der går desværre nok lidt tid inden skidtet bliver filtset - så vi satser på maskinsten som på det øvrige hus, så slut resultatet bliver ensartet.

Mvh.

René

hej brandmand.

hvis du vil lytte til et godt råd så ladvære med at filtse på maskin sten forde de har en glat facade,og derfor er svære at filtse på uden at filse det af.Hvis du insistere så mur dem med bagsiden ud ad,det er et triks som vi bruger i den virkelige verden forde der er bedre vedhæftning ellers er det massive blødstrøgne.
med hensyn til prisen skulle det kunne lade sig gøre at skaffe dem til ca.3.- alt efter hvor der handles.

hilsen milton

mvh.milton
Jeg har fået hørt om nogen der har kørt over alle murene med en sandblæser inden der filtses - er det noget der kan anbefales :?:

Jeg er selv meget i tvivl om hvorvidt det er noget der er godt.

Mvh.

René

Øh om det er godt eller ej ved jeg ikke. Men jeg ved at det vil koste og svine så du kan ligesågodt ofre lidt mere på stenene...

MVH Njord
Jeg tænkte nu mere på den eksisterende del af huset :lol: , hvor der allerede er maskinsten.

Mvh.

René

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis