Kabineblæser

Hej jeg har et problem med min kabineblæser i min VW golf 4 fra 2001
Blæsermotoren fejler ikke noget , ej heller modstanden, kan få blæseren til at køre ved at trække stikket ud til blæsemormotoren og sætte det i igen , ud over det virker varmen kun når den står på max
Er der et klogt hoved der har en ide
Mvh. Sven

Svenne
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu skriver du modstanden er i orden, eller lyder det som om det er her fejlen ligger.
Ellers må det jo være selve betjeningsknappen, eller dens forbindelser der er galt med.
Hej ! Tak for svaret ..
Jeg prøvede med at skifte modstand og det hjalp ikke , bæseren kører nu , jeg vil lige nævne at det er et klimaanlæg der sidder i bilen , jeg hader periodiske fejl !!!!
Nu vi alligevel har låget af, har du et bud på hvorfor der kun kommer varme når varmen står på max, kan det være andet end termostaten ? Der mangler ikke kølevæske og Temperaturen ligger også normalt omkring 90 grader
Mvh. Sven

Svenne

Det er før set at stikkenes lodning på en blæseren har været så varme at tinnet har været smeltet og lodningen derved er blevet kolde. Kuren er simpel, omlodning.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Hej
Hvis der er climatronic i din bil så få udlæst det for fejl - før kommer du ikke viddere !
polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej .,tak for info, det er et Diavia anlæg der sidder i min golf Tor det er eftermonteret , uden at vide det , men det er der vel også muligt at udlæse noget på,, og det har du garanteret forstand på :-)
Mvh. Sven

Svenne
Annonce
hvis det er diavia clima har selve styringen en egendiagnose mulighed - ring til "dometic Danmark" og spørg efter hvordan man gør !!!
polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
prøv at læse her http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=16&t=7375
polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej polobjørn tak for de gode råd , jeg ringer til dem på mandag .. God weekend
Mvh. Sven

Svenne
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre