Jeg ville nok undersøge sværhedsgraden af "samlesættet" først. Købte et legetårn til ungerne sidste år. I beskrivelsen af samlearbejdet stod der "nemmere bliver det ikke"...men i realiteten modtog jeg bare en vejledning, en pose skruer og en masse træ i hele længder leveret på en palle. ALT skulle skæres til - og der var INTET ekstra træ, så der var ikke plads til et enkelt forkert snit eller en fejlberegning. Det betød også at jeg på forhånd måtte regne kombinationsmuligheder ud, for at sikre at de forskellige længder blev savet af de rigtige reglar mv., for at undgå rester der var for korte (alt træ skulle jo bruges).
Alt i alt synes jeg bestemt ikke at det var fair at skrive "nemmere bliver det ikke" i salgsteksten

Og det var bare et legetårn...det er et noget større arbejde med en hytte som den du overvejer.
Det er ikke for at tage modet fra dig!! Men bare et tip for det er rart at være forberedt, synes jeg.
Dit anneks ser flot ud på billederne og vil helt sikkert være skønt at have. Og det er et sjovt projekt at kaste sig ud i!
Mht. isolering, så er man nok nødt til at se det samlet et sted for at vurdere om det er praktisk muligt at isolere indvendigt uden at det kræver en ombygning af døre, vinduer mv.