Udhusdør --> glat

Jeg er på udkig efter en dør til mit kommende skur. Skuret bliver med klink-beklædning i sort, og for at matche yderdørene i mit hus vil jeg gerne have en glat dør i. Problemet er bare, at jeg for at holde højden på skuret nede helst vil have en dør med et karmmål under 200cm - og så er udvalget så vidt jeg kan se reduceret til de såkaldte "udhusdøre" fra fx Jabo:

http://www.bygma.dk/shop/jabo-udhusdoer-lige-20886p.html

Disse døre er som regel beklædt med lodrette brædder 

 

Så what to do? 

Nogen der har erfaring med at udskifte beklædningen på en sådan dør med en vandfast krydsfinerplade, som efterfølgende kan males?

Jeg tænker at spartling bliver et større projekt med risiko for at det ikke bliver helt jævnt og dermed temmelig grimt... 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan jeg ikke se der skulle være problemer i, så bare af med beklædningen, og på med en vandfast plade.


Ellers lav selv en dør, jeg har lige lavet en til mit skur, da i færdiglavede alligevel ikke passede.
Jeg lavede rammen i Kerto strøer, de vrider sig ikke, alt limet med pu lim.

 

Tak for input je__ns!

Jeg vil gerne have en cylinderlås i døren, og har ikke lige grej til at fræse ud til sådan en, så det ender nok med en standard dør, der bliver modificeret Det er et nybygget skur, så jeg kan heldigvis tilpasse så døren passer
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Stark har også nogle udhusdøre som er mindre end standard målene for en dør. Mener de hedder 205 cm *88,8
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også