Tråden er låst

Toiletrulleholder, hvor kan jeg købe sådan en?

Hej med jer

Jeg har brug for en toiletrulleholder som den på billedet.
(Jeg må hellere skrive "uden hak", da der jo altid er een, der kommer med en karl-smart kommentar).

Hvor kan jeg få fat i sådan en "krog"? En brugt "som ny" kan også være en mulighed.

Jeg har kontaktet diverse byggemarkeder og lignende uden held, men du ved måske lige nøjagtig, hvor der er en lokal isenkræmmer eller værktøjsmagasin, der har sådan een  :-)

Jeg håber på positivt resultat. På forhånd tak.

Se galleriet på
http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Den er en del af en serie. Der er bl.a. også en dobbelt-bøjle til håndklæder.
Jeg håber tampen begynder at brænde

Load biledet på google og søg der.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Hej.

Det er interessant at 'Fruen' altid starter med fordækte kort. Er vi ude i en hjælp eller bare 'hvem finder først'.

Og jeg tager udfaldet

mvh


 varmetossen

Hej Barrus
Det er en glimrende idé. Jeg har selvfølgelig søgt overalt på Google, men uden held. Jeg kan godt uploade et billede, men jeg skal jo kunne modtage svar. Ved du hvordan? Jeg har (også) en banal gmail.

Hej Klaus

Jeg spiller ikke med fordækte kort. Hvis du har brug for at deltage i konkurrencer, så må du nok finde et andet forum. Jeg efterlyser seriøst en toiletrulleholder og så kommer du med det useriøse indlæg  

http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg havde den serie i "postkasserød" for en del år siden. Både toiletrulleholder (dum konstruktion, drejer altid rundt - kan ikke anbefales), håndklædetørrestang (dobbeltrør) med asymmetrisk ophæng og sæbeskål (U-formet rør, med en glasskål som sæben kunne ligge og "svømme" i).

Jeg tror at serien hed noget med "tube".
Serien forsvandt vel, da alt skulle være "børstet stål"?

Træd ikke på mine ledninger :o)

Til Bobenontot
Jeg tror du har fuldstændig ret! Det er en helt rigtig beskrivelse af den til håndklæder.
Nu er det altså kun toiletrulleholderen jeg har - og ønsker én "ny" uden skrammer.

 

Skrevet af Fru Hoffmann på 23-07-2015 12:04

Nu er det altså kun toiletrulleholderen jeg har - og ønsker én "ny" uden skrammer.

Og finder du ikke en - er det vel ikke en katastrofe,så.

Udvalget af toiletrulleholdere i alverdens afskygninger er ret stort.

Ellers kan du vel " duppe " den du har med hvid maling.

Du kan jo også pille den af og få en industrilakerer til at male den om eller selv gøre det med spraymaling - så kan du også skifte farve hvis du vil 

 

 


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Tak, men det er ikke alternativer, jeg har brug for. Dem kan jeg sagtens selv hitte på. Du ser det åbenbart heller ikke for dig: Et hul i væggen, der så ikke lige passer til en ny holder.

De klamphuggere, der har ødelagt den, har skam også tilbudt at reparere, men deres reparationer skal jeg ikke have mere af.
Så tror jeg du må leve med den som den er - der er som skrevet flere muligheder for at løse dit " problem ".

Jeg har søgt lidt efter sådan en til dig - men kan ikke finde en.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også