Tråden er låst

Toiletrulleholder, hvor kan jeg købe sådan en?

Hej med jer

Jeg har brug for en toiletrulleholder som den på billedet.
(Jeg må hellere skrive "uden hak", da der jo altid er een, der kommer med en karl-smart kommentar).

Hvor kan jeg få fat i sådan en "krog"? En brugt "som ny" kan også være en mulighed.

Jeg har kontaktet diverse byggemarkeder og lignende uden held, men du ved måske lige nøjagtig, hvor der er en lokal isenkræmmer eller værktøjsmagasin, der har sådan een  :-)

Jeg håber på positivt resultat. På forhånd tak.

Se galleriet på
http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier

Hej med jer Jeg har brug for en... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan få noget "emalje" til reparation af hvidevarer som komfurer, i en lille flaske a la neglelak. Koster et sted mellem 60 og 120 kr. Den er meget hvid, og din holder er sikker flødefarvet/nussset hvid efterhånden. Men trods alt et alternativ, til at få spartlet og om-malet din gamle holder.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Det er nemmere at skifte den enkelte flise og fuge. Begge dele er nemme af få fat i.

Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej Karl-Smart! Du er komplet uden forståelse for problemet. Det er skammeligt, at du tror jeg er så åndsforladt, at jeg ikke selv ved, hvordan der kan lappes.

Folk prøver jo bare at hjælpe dig, så ro på..

 

Du kan jo sagtens finde en anden holder, til 1 huls montering dem er der masser af.

Skrevet af Fru Hoffmann på 24-07-2015 00:23
Hej Karl-Smart! Du er komplet uden forståelse for problemet. Det er skammeligt, at du tror jeg er så åndsforladt, at jeg ikke selv ved, hvordan der kan lappes.

Bare for at være nysgerrig, men er du seriøst også sådan over for folk i hverdagen du møder ansigt til ansigt?

 

Jeg tænker. Folk kan jo ikke vide hvad du ved og derfor fortæller dig hvilke muligheder der er. Det er da dejligt folk har lyst til det... Men mon de har lyst til det når du svarer sådan?

 

Nå men held og lykke med din søgen..

 

 

 


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også