Toilet i mindre båd

Hej Alle....
Er der nogen der har prøvet at installere et manuelt toilet i en båd fra før år 2000... Der kun er 2,10m bred.... og
20"....???  Så gælder der jo ingen regler...
Barnebarnet er 4år og jeg syntes der skal være et toilet.... og Porta Potti fylder lige så meget.... og lugter...

Har i nogen Tips & Tricks...???
mvh Michael
 


 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Din båds længde er nok 20 fod (skrives 20`). Det er i omegnen af 6 meter. 20¨ = 20 tommer = 50,8 cm.
Alle bådtoiletter lugter en smule. Mange såmænd efterhånden også mere end en Porta Potti. Vi har haft Potti i campingvognen. Ingen problemer i det. Faktisk lugtede Potti´en ikke mere end det gode søtoilet med de dyreste slanger, vi havde i båden.
Sæt eventuelt Potti´en i en ret tæt kasse. Så får I næppe problemer med det.


Finnband
Jeg synes at I skal lære jeres barnebarn at man kan bruge en pøs. Køb en i flotte farver med god rund kant. Det er pjattet at lade en 4årig bestemme den slags. Fortæl at sådan gjorde vikingerne og sådan hør alle sørøvere, og sig at han#hun får is for hvert "pøs-besøg". Så kan ungen garanteret se det sjove i sagen.
Mvh A

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis