Hej Alle....
Er der nogen der har prøvet at installere et manuelt toilet i en båd fra før år 2000... Der kun er 2,10m bred.... og
20"....??? Så gælder der jo ingen regler...
Barnebarnet er 4år og jeg syntes der skal være et toilet.... og Porta Potti fylder lige så meget.... og lugter...
Har i nogen Tips & Tricks...???
mvh Michael