Spørgsmål til maleren :-)

Hej.

Jeg skal til at male vores stakit hvidt, jeg tænker på at købe en Wagner W560, men er i tvivl om det er pengene værd.??

Sidst jeg malede stakit, skulle alle bræder skrues af, så tænkte at jeg kunne male det mens brædderne blev siddene på.

Håber der er nogen som kan give gode råd. 

Mvh. Martin

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kender ikke den sprøjte, men har en gang prøvet en "proff" model, jeg lånte at en maler.

Det gør jeg ikke igen Det sviner helt vildt, så den tid du sparer ved at sprøjte, sætter du til (og mere til) ved at skulle afdække alt der ikke skal males, for slet ikke at tale om at man skal bære maske og briller 

Og jeg kunne så godt forrestille mig at det ville være endnu værre udendørs, da vinden kan bære "støvet" langt omkring.

Hvad med at bruge en rulle? Det går pænt hurtigt, og det er hurtigt at lige gå efter med en pensel, de steder hvor rullen ikke kan komme.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej Henrik.

Tak for dit svar. Var det en elspøjte du lånte?? Har bare hørt den til el ikke skulle svine så meget??

Ja, det var en el drevet pistol... 

Nu er det snart mange år siden, så det kan jo være at de er blevet udviklet noget mere.

Jeg malede en garage indvendigt, fordi der kun var et vindue og en dør der skulle dækkes af

Men det der fine "støv" som der kommer, trænkte ind alle steder, så da jeg senere skulle hænge belysning op, kunne jeg se "støvet" på indersiden af loftdåsen (hvilket indikerer at den ikke var ordenlig tæt) Og det "støv" sad fast 

Og så var det at jeg tænkte at det kunne blive "sjovt" udendørs, når vinden bærer "støvet" med sig ind til naboen, eller over på bilen  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også