hjul til plæneklipper

Det ene baghjul på en partner plæneklipper er flækket i plastikken ved navet på hjulet, hvor finder man et nyt

maskinen er en partner p53-190dwa

hjulet er 29,5 cm i diameter

4.4 cm bred

center hullet hvor akslen skal gå igennem er 1,25 cm 

den lokale plæneklipper reperatør tager den nette sum af 320,- for 1 hjul 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lytek har dem også, men af hvad jeg kan se på nettet er det prisen på de hjul desværre

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Ja betal og se glad ud hvis du vil have hjulet i lille DK. Der er nemlig overhovedet ingen konkurence. Ellers må du ud på det store internet og (for)søge. Du skal dog ikke forvente modellen er handlet under samme navn da Partner vist er et handelsnavn hovedsalig for Skandinavien. Mener det er Husquana der er ejer eller har været. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Overvej om der er andre muligheder for et hjul.. fx hos Biltema eller H Nyborg.....

Du kan være heldig at finde noget der passer på diameter og aksel, evt med en bøsning i akselhullet.
Bredden på navet er sikkert også vigtigere end selve hjulbreden :-)

MVH Njord

MVH Njord
Biltema havde ganske vist nogle fine hjul men kun i 200mm

men jeg gik igang med og lave et selv, fandt en rest vandfast krydsfiner og nogle trykimpregnerede bredder som tilsammen har samme bredde som org hjulet, fik såret 2x cirkler på 30 cm skruet sammen med et breddelag imellem.

i midten blev det gamle nav banket igennem hul boret lidt mindre end nav

så nu har maskinen et hjul igen og der kan slås græs igen.

billed følger ude i galleri
Biltema havde ganske vist nogle fine hjul men kun i 200mm

men jeg gik igang med og lave et selv, fandt en rest vandfast krydsfiner og nogle trykimpregnerede bredder som tilsammen har samme bredde som org hjulet, fik såret 2x cirkler på 30 cm skruet sammen med et breddelag imellem.

i midten blev det gamle nav banket igennem hul boret lidt mindre end nav

så nu har maskinen et hjul igen og der kan slås græs igen.

billed følger ude i galleri
Annonce
Jeg havde det samme problem, men løste det med spændebånd og strips da lim ikke virkede 😆
Jeg løste et lignende problem ved at montere en plade med hul til navet, som blev skruet fast på hjulet.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis