Manual til en Migatronic MTE320 med køler

Så fik jeg sådan en også, men jeg mangler en manual !

Det ser ud som om der kan tilsluttes en pedal, men hvordan ?

Så vil jeg godt have lidt dokumentation på den også - derfor har nogen en manual eller ved, hvor dan kan downloades ?

Mvh
KSor, Århus V
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mon ikke Migatronic hjemmeside var et godt sted at lede..
http://www.migatronic.com/da/login/welcome%20service%20site/obsolete%20products%20with%20limited%20support/mte
Ved ikke om linket virker, man skal logge ind som gæst, brugernavn og kodeord står på siden
Der er både manual, og partlist, der er også manual på køleenheden..
Det var lige den jeg manglede - tak for det !

Mvh
KSor, Århus V
Jamen velbekomme...

Har selv en gammel Migatronic ac/dc tig svejser, så kunne nogenlunde huske hvor de lå, for de ligger jo lidt gemt.
Men hvis du har spørgsmål, så prøv at sende en mail til Migatronic, de er vældig hjælpsomme, fik selv svar på noget med hf tændingen i min, som ikke stod i manualen.
Ja, manualen omhandler nu heller ikke lige min udgave - min er med LED-amp-meter og nærmest en TYPE II indstillingsbox, men alligevel ikke helt - der er et par knapper til forskel.

Min har dog et multistik og der kunne jeg da godt ønske mig en pedal tilsluttet - men hvor får man fat i sådan en til en så gammel maskine - Kan man evt. selv lave den ?

Køleenheden CTU3000 larmer lidt meget, synes jeg - jeg vil tro der skal enten RØD eller GRØN kontrollampe skal lyse - ingen af dem lyser. Det virker også besynderligt, at man skal skille kassen ad for at påfylde vand - låget kan jo ikke skrues af gennem hullet i kassen - det virker da tåbeligt. Hvor meget vand skal der være påfyldt ?

Mvh
KSor, Århus V
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis