Manglende billeder i gammel tråd.... Hvorfor??

Hej med jer.

I en gammel tråd mangler alle de oprindelige billeder...

Er der nogen froklaring på hvordan man genfoinder dem eller er de "bare" væk??

Jeg tænker på de manglende billeder i tråden om garager... (kan ikke indsætte link her)...

MVH Njord

MVH Njord
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der bør ikke mangle billeder (de bliver ikke slettet).

Kan du sætte linket ind her, så jeg kan se det? Det er lige meget om det bliver klikbart.

Mvh. AllanE
Jeg synes heller ikke at jeg kan se billeder fra gamle tråde. Der vises blot et kryds, men billeder kan jeg ikke åbne.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
fx denne tråd: https://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/96313

Egentligt var det en anden jeg referede til, men her mangler der også billeder her.
Jeg søgte på billeder garage og njord da jeg huskede at have lagt billeder ind i et ældre indlæg.
Og da der blev spurgt til en fritstående garage i træ for ikke længesiden svarede jeg og lagde linket ind.

Men billederne i den gamle tråd var VÆK.....

mvh Njord

MVH Njord
TAK! Jeg kan godt se, hvad problemet er nu. Billederne er ikke fysisk forsvundet, men i nogle tilfælde vises billeder via en såkaldt "image-handler". Den virkede åbenbart anderledes i ældre versioner af forummet end i dag og billeder i ældre tråde vises derfor ikke.

Jeg vil se om jeg kan gøre noget, men det er rimelig kompliceret, så jeg kan ikke love en hurtig løsning. HVis du har brug for billederne, så giv mig lige URL'en den tråd du oprindeligt ledte efter. Så fisker jeg billederne ud til dig.

Mvh. AllanE
Hej Allan.

Tak for altid velvillig assistance (og forummet som helhed).
Jeg har ikke noget at bruge billederne til som sådan... jeg kan bare gå udenfor og kigge på min garage...
Men havde netop henvist til den gamle tråd til en spørger der spurgte omkring en trægarage der kunne ligne min.
I stedet for at tage nye billeder og skrive hele historien, så valgte jeg at henvise til den gamle tråd... Men desværre med et lidt "hult" resultat....

Noget andet er at jeg ofte kan have svært ved at kopiere et link fra et andet browser vindue og sætte det ind i en ny tråd...
Jeg ved ikke om det kun er mig det sker for...
Jeg er oftest på LDS via Firefox, og kan ikek sige om det er anderledes i andre browsere..
Som en sidebemærkning kan jeg fortælle at en rute ikke kan se når jeg er på google maps med Firefox, men at det fungerer fint når det er gennem IE. Måske der er en sammenhæng med de manglende kopimuligheder for links.....

MVH Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis