Bedste EL-værktøjsophæng til væg

Hej

Er ved at lave en værktøjsvæg, og mangler lidt inspiration til en god, praktisk og pæn måde at få mit bosch elværktøj hængt op. Enten noget jeg selv kan lave eller noget der kan købes til en fair pris. Er der nogle der har nogle gode forslag eller lave noget selv der fungere og ser pænt ud 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Godt spørgsmål! Jeg lytter lige med, for jeg er på udkig efter det samme.

Mvh. AllanE
Ikke for at være pessimistisk, men det er så godt som umuligt. Prøv engang at se byggemarkedernes udstilling af elværktøj. Det ser selvfølge fint ud på væggen, men hvor er den ekstra borepatron til borehammeren, hvor er fedtet til mejselhammeren, hvor er spændenøglen til den gode gamle boremaskine, hvor er slibepapirer til excentersliberen, og hvor er klingerne til stiksaven, osv.
Det ser selvfølge lækkert ud når det hele hænger lige på væggen, men i praktisk synes jeg det virker forvirrende.
Jeg gør personligt hvad jeg kan for at have mit elværktøj i ordentlige kasser, samlet med hvad der skal bruges sammen med hver enkelt stykke værktøj.
Det har også den fordelt at jeg kan tage kasserne med derhen hvor jeg skal bruge værktøjet incl alt tilbehøret.
Det er muligt jeg bare er en ung sur mand, der er konservativ, men det virker :-)

"mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Sådan har jeg gjort, og har alt tilbehør i nærhed af maskinen.. Fx på hylderne eller hængt op 😊

De bedste hilsner Emil 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis