Hvilken busk rydder skal man købe.

Jeg har 1400meter rabatkanter jeg skal ha slået..

Så derfor mangler en seriøs god og stærk buskryder..

Hvad skal man vælge.

Jeg har 1400meter rabatkanter jeg skal ha slået..... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
køb stihlen det fortryder du ikke trimmer hovedet på den er ganske fint og der følger klinge med til den.
Jeg er ikke sikker på at sådan et jet fit hoved kan holde til efekten og lang varrig brug som stihlen kan levere .Du kan evt sætte oregon snøren på stihl hovedet

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Nej desværre da det meget skrå kanter.

Køb en "Lyngle" - altså en Lyng-Le.

Jeg har lige købt en sådan - 40 cm blad og stålskaft - til ca 700 kr ved Skovkontoret, hedder de vist nok.

Den gør det samme som en buskrydder, og du slipper for: Høreværn, smat på kedeldragten, benzinlugt, reparation og vedligehold.

Jeg er meget glædeligt overrasket over hvor effektiv den har været. Vi har et stort stykke naturgrund / skov, som er meget tilgroet - og den er god.

Den kan tage stift græs, langt græs, ukrudt og træagtige planter op til 1-1½ cm tykkelse. Hvis der er tykkere ting, så bruger jeg en grensav/motorsav.

Købte samtidig den bedste slibesten - så går det som en leg, når den er helt skarp.

Det kan jeg varmt anbefale - Jeg faldt lige over denne tråd - og synes at det er et konstrukt bidrag i snakken, selvom det jo ikke er en buskrydder. Men jeg villle meget gerne fortælle det videre - - - og så sparer du ca 1500 kr bare ved at den er meget billigere end buskrydder.

Træt - ja man skal ikke lige tonse rundt 8 timer den 1. dag - man skal lige vænne sig til det.

MVH A.


To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis