Håndværkertilbud med potentiale - hvor finder man køber?

Hej,

Er der tilfældigvis nogle som kender en håndværker i Koldingområdet som er på udkig efter et håndværkertilbud med potentiale? Huset er ikke i ”sølle” stand overhovedet, men er pt. ikke så stort. Jeg har fået lavet et arkitektudkast til om- og tilbygning, så huset kan blive rigtig fedt, og den gode udsigt kan udnyttes endnu bedre – men pga. ændring i familiær status, har jeg desværre ikke mulighed for at føre planerne ud i livet selv, og overvejer derfor at sælge.

Det vil være ideelt for f.eks. en ung håndværker som vil bygge det om til sin egen familie, da området er ideelt for børnefamilier.

Aner ikke om dette er det rette forum, men man skal jo starte et sted

Vh.

Kristina

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er min opfattelse at der altid er håndværkere og lav-det-selv folk der er på jagt efter håndværkertilbud.

Håndværkertilbud=noget der skal laves håndværkerarbejde på, og derfor er billigt.
Oftest er planen videresalg.

Så dit indlæg her er en start, men ellers de allerbilligste ejendomsmæglere, evt. boliga eller dba.
Hej GammelHus,

tak for svar - det er også nogle af de baner jeg selv har tænk i
Ellers så skulle de vælge en lokal stærk mægler, som givetvis har kunder skrevet op deres køberkartotek til håndværkertilbud. Det koster en skilling mere end hvis du gør det selv, men langt de fleste mæglere skal først betales hvis de kan levere en køber.

Er selv mægler, og har en god håndfuld håndværkerkøbere på hånden, men det kræver der er noget løft i ejendommen, økonomisk set, og de er møj kritiske
Troede faktisk at den type købere gik helst ville udenom ejendomsmæglere - så tak for info Realtor, kan godt ske jeg skal prøve den vej rundt så.

Jeg har en ikke uvæsentlig forsikringssum fra en skybrudsskade som kan overgå til den nye ejer - og tænker at en håndværker kan komme rigtig langt for de penge i byggematerialer. Og når han så selv kan lægge arbejdstimerne i det, må det alt andet lige blive et attraktivt køb for sådan en type - har du nogen erfaring med den slags handler?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis