Byggetilbuds sider

Hej LDS'er

Jeg vil høre, om der er andre som er selvstændige som mig inden for håndværk?
Jeg har en lille tømrervirksomhed - nogle gang har jeg meget travlt andre gange slet ingen ting at lave

Jeg vil gerne have en lidt mere stabil ind gang af ordre. Jeg er så blevet ringet op af siden http://helpfindr.dk  som tilbyder at man kan give byggetilbud til kunder som søger håndværker og der er ingen omkostninger ved medlemskab 
Jeg vil høre om nogen af jer kender siden, om det giver noget? 


Tømrermester Asger J.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis ikke der er udgifter ved det, kan du jo ikke andet end tabe tid ved useriøse henvendelser, hvilket der er MANGE af ved tilbudssider, hvor kunder også henter tilbud fra flere portaler, og man derfor måske står som nummer 10-12 stykker i køen af tilbud.
Det er naturligvis ikke gratis. Det koster lige så snart du ønsker kontakt med en kunde.

Hvis jeg var håndværker ville jeg ikke spille tiden på tilbudssider. Reklamebudgettet er bedre brugt ved målrettet annoncering.

Eller gør som Koluda. Skriv et par tusinde gode indlæg her på siden, hvor du viser hvad du står for. Så kommer kunderne nok af sig selv.
Brug penge på en SEO optimeret hjemmeside, det giver kunder, men koster mange penge hvis ikke man selv vil arbejde med det, men er også garanti for henvendelser fra kunder, specielt hvis hjemmesiden er spændende nok.

Det gav undertegnet over 90% af alle mine kunder, annoncer på Krak og Eniro var så godt som værdiløse.
Også kom der masser af trafik ind på min hjemmeside, via bla. LDS og Byggeriets forum.
Alle de "gratis" tilbud med blot reklame - de skal jo tjene penge.og der er kun dig, og dine kolleger til at tjene pengene ind til slipsefyrene..!! . hold dig væk, og brug pengene på at gøre dig selv kendt - webside, som Koluda skriver - og ellers noget målrettet reklame - det behøver ikke være dyrt (kommer selvfølgelig an på hvem du vil have fat i??)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Og det stik modsatte sker også - useriøse tilbud fra håndværkere. Det har jeg oplevet to gange, så jeg bruger det ikke mere.

På den anden side, så har jeg også oplevet en useriør håndværker her på lds. Han ville gerne give tilbud på et nyt tag og fik min adresse, så hørte jeg ikke mere fra ham.  Et pip om, at opgaven var for lille eller han alligevel ikke var interesseret ville have været på sin plads.

Men sådan er der jo så meget og livet går videre - er det ikke bare herligt?


Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis