Maling af udhæng.

Jeg kunne godt tænke mig at få malet mit udhæng, men tror jeg har brug for et par triks !

Gården er hvidkalket og det træbeskyttelse jeg har fået er stort set lige så tynd som vand ! Så med mindre jeg gør noget aktivt for at forhindre at det drypper vil jeg ende ud med en brunspættet gård !

Gode råd modtages gerne !


Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Mon ikke løsningen er afdækning, brug et kraftigt stykke plastik, eller en af de billige engangspresenninger.
Evt supleret med et stykke bredt malertape, hvor træ og mur mødes.

Køb noget der er tykt.. Livet er for kort til at male med vand. Det kN ikke lade sig gøre uden at spilde.
Nu du blevet gårdmand så handel hvor bønderne handler. Ved linds
Deres priser på træbeskyttelse er iorden og det er godt fed, faktisk så man skal tynde det en smule op.

Og når så du blevet skrap til det, så er du velkommen her, har indkøbt 20 liter til udhæng bare. Og det højeste hus er 10 meter i kip
Hej DangMan,

Jeg vil også sige at du burde købe noget træbeskyttelse der er tykkere.
Vi har lige nu et kanon tilbud til LDS'ere her: http://www.lav-det-selv.dk/tilbud/aftale/malgodt

Og jeg garanterer at kvaliteten er i top ;-)

Mvh Kresten
Malgodt.dk

Mange venlige hilsner
Kresten Kjær Larsen
Malgodt.dk
Mange tak for svarene
Jeg har træbeskyttelsen stående, så det vil jo nok være mest fornuftigt at få det brugt !
Jeg tror jeg må være meget grundig med afdækningen ! Jeg skal lige tænke et par dage mere over det inden jeg begynder. Sommeren er heldigvis lang

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Har du overvejet om det kan sprøjtes på?

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også