Rumdeling

Hej alle

Jeg håber i kan hjælpe mig. Sagen er den at jeg flytter i ny lejlighed pr første august, og lejligheden er indelt på den måde at de to andre jeg bor sammen med skal gå igennem mit værelse for at komme ud til køkken og bad. Derfor har jeg tænkt mig at lave en slags rumdeler, så jeg har mulighed for at lukke af når jeg gerne vil være alene. Det jeg gerne vil høre jer om er om i har nogle gode ideer til hvordan det kan lade sig gøre. Da det er en lejet lejlighed skal det ikke være noget permenent. Jeg har selv overvejet at man kunne hænge noget molton op. Men er ikke helt sikker.

Nogen der har gode ideer.?

På billedet her under kan det ses hvordan værelset ser ud og hvor rumdeleren skal være:

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er på en sløv forbindelse, så har ikke set dit billede.

En rumdeler, f.eks. Sofus fra Ikea
Stige-reoler ala. ABC-reoler fra trævarefabrikkernes udsalg eller Ivar fra Ikea.
rullegardiner eller Lammel-gardiner monteret i loftet

 

Jeg er også enig i at lamelgardiner er den rigtige løsning. Her kan du nemt åbne og lukke dem som du vil, de kan også trækkes helt til siden hvis i skal bruge hele rummet til fester og lign. Jeg har lidt svært ved at vurdere hvad der er den billigste løsning er, da jeg ikke kender dine mål, du kan indtaste dine mål her http://www.nyegardiner.dk/lamelgardiner.html og finde ud af prisen, de bredere lameller er typisk den bedste og billigste løsning til større løsninger.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis