Hyndeboks lille udfordring for mig

Hej jeg har dette grillbord, som jeg har modificeret. jeg har droppet grillen og bordpladen i beton. istedet ende vi ser her under grillen beklædt med en rustfri plade og toppen erstattet af en rustfri plade på 100*70cm og i 2,5mm tykkelse. jeg har prøvet med et par gasdæmpere på pladen men de er knækket i beslaget. vistnok fordi jeg ikke helt har ramt monteringsmålene rigtigt (satte dem som de sad i den gamle hyndeboks ca) jeg ved ikke om det skyldes vægten på pladen for den vejer ca 6 kg, men den gamle boks var i træ og med et aluzinklåg i 1,5mm der var lagt på.

Nå men kort sagt mit issue er dæmperne er knækket i beslaget, det kan jeg sikkert få svejset på arbejdet, men vil det være bedre at lave en hyndeboks af denne størrelse længde 1 meter, bredde 70cm og højde 92 cm med et par låger eller en stor udtræksskuffe fra den ene ende eller langside istedet og i så fald hvilke ting skal man her være obs på. 

jeg tænker man nemt kan lade fronten af en evt skuffe være større end resten af skuffen så den på den måde slutter tæt, men hvad med stabiliteten når man trækker skuffen ud etc

Håber I har gode råd og ideer. denne her skal nemlig over i min baghave næste år og så skal jeg lave en ny til forhaven. den får stel af regler eller lægter og beklædes med ivarplank og toplåget bliver 1mm rustfrit låg der skal monteres på et tyndt træskelet den bliver også 92 cm høj 1,5 meter lang og 80 cm bred som jeg husker det

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej slet ingen bud
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind