Velkomst af nye brugere spammer forsiden...

Hey...

Det er jo super, at LDS får en masse nye brugere, men behøver det at stå sammen med indlæggene?

Jeg iriterer mig egentlig over, at disse velkomster tager pladsen fra reelle indlæg, som nu risikerer at blive overset, medmindre man klikker sig ind til den specifikke kategori, hvor indlægget er oprettet.

Kunne man annoncere med disse nye brugere på en anden måde? Eksempelvis med en "10 nyeste brugere" liste ude i siden sammen med medlemstilbudene og gallerierne?

Hey... Det er jo super, at LDS får en masse nye... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ser på om vi kan gøre profilbilledet mindre, når man bruger mobil. Det vil give mere plads til teksten på hver linje - det kan måske hjælpen

Mht 'lignende indlæg': det er en MEGET anvendt funktion! Ofte er det folk der kommer fra en søgning efter et specifikt emne på Google. De opdager typisk hvor meget relevant indhold der er her på LDS.

Det bliver brugt mange hundrede gange om dagen

Mvh. AllanE
Jeg synes ikke der skal flere indlæg end de 20 på forsiden. Der er jo selve forummet man kan gå ind og opdatere sig selv i. Det ville være rigtig fint hvis nye oprettet medlemmer fik sin egen boks ved siden af eller under.
I forhold til søgefunktionen synes jeg. at det er alt for gamle indlæg der kommer frem. Der skulle den næsten vise de nyeste indlæg først, da der er mange ting der kan havde ændret sig på alle disse år.
For at få de nyeste indlæg frem plejer jeg, at skrive årstallet med i søge funktionen, det hjælper en lille smule, men jeg tror ikke der mange der tænker over det på den måde.

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Personligt bruger jeg næsten kun forsiden til at følge med på
Mobil. Dels fordi der er en del tryk for at nå frem til forum siden (ja så mange er der heller ikke) men også fordi jeg alligevel ikke kan se det seneste indlæg ud for hver kategori, og så kommer jeg sjældent den vej forbi når jeg skal klikke igennem flere forskellige kategorier, da min interesse egentlig er indenfor mange af kategorierne.


 

Men for lige at vende tilbage til linierne på forsiden. Hvis man i mit tilfælde med en iPhone 6 trykker menu - forum - mine genveje til forum, så kommer forsiden frem i en beta dom ser rigtig godt ud i mine øjne.


 

Enig. Forskellen er de mindre profilbilleder. Jeg laver det på samme måde på forsiden.

Derudover giver det god mening, som efry tidligere har foreslået, at viser seneste indlæg i forumoversigten istedet for 'antal indlæg' og 'antal tråde'. Der er egentlig ret uinteressant information i dagligt brug.

Mvh. AllanE
Annonce
Man kunne også ændre den måde, listen med de 20 nyeste indlæg fungerer på.
Hvis jeg eksempelvis kommenterer et indlæg, og 1 minut senere bliver det samme indlæg kommenteret af en anden bruger, så fylder det 2/20 dele af forsiden... Og når vi har nogle hotte emner, som folk kommenterer i vildskab, så kan ét emne nærmest overtage det meste af forsiden for en stund...

Jeg havde hellere set, at når et indlæg blev kommenteret, så udgjorde det kun én instans ud af de 20 på forsiden, men skulle naturligvis stadig rykke til toppen.

På den måde ville de 20 linjer give meget mere værdi.
Det forsiden skal give os, er hvilke emner der rør sig lige nu - ikke hvor mange gange de er blevet kommenteret.
Som bonusinfo kan jeg nu oplyse, at denne tråd udgør 50% af pladsen på forsiden :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis