kitning

nogle der ved hvad ert er for nåde kit man bruger til en trækutter når man har slået den er det linolie-kit som det der bruges til vinduer heller er det nåde andet 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er normalt beg man bruger, i hvert fald under vandlinie.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ja det ved jeg godt og der er osse over vandlinien men der er nåde hvidt nåde de har brugt i den her og har set det i flere men ved ikke hvad det er de bruger til det

Du skal bruge Tjærrekit under vandet da almindelig vindueskit/linoliekit bliver hårdt, knækker og falder ud
http://www.linolie123.dk/shop/tjaerekit-1-kg-8983p.html

Men hvorfor bruger du ikke beg (Husk at blande lidt linolie i)?
Alternativt kan du bruge et bitumen materiale eks. proof 10 eller:
http://www.toplicht.de/en/shop/bootsbaumaterial/vergussmasse-marineglue/bitumenspachtelkitt

Altså under vandet, over vandet kitter du bare løs ;--)


Mvh. Anders -

Hvorfor sidde inde når alt håb er ude?

Ejer af kragejollen "Shakti" - 1936- Tsa Århus.

www.Shakti.dk    - Kig forbi -
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis