Hej med jer.
Vi har lige købt ny båd og der blev installeret ny vandvarmer her i foråret inden vi købte den. Da jeg første gang tændte for vandvarmer og vandpumpe, kom der lidt lunt vand ud af hanen (kun varm vands hanen). Det stoppede imidlertid efter kort tid og nu kommer der ingen vand ud - hverken koldt eller varmt. Pumpen kører.....
Nogen der har et bud på om vandvarmeren er stået af inden jeg sætter dyre folk i gang ?
Vh John