Trykvand / varmt vand

Hej med jer.

Vi har lige købt ny båd og der blev installeret ny vandvarmer her i foråret inden vi købte den. Da jeg første gang tændte for vandvarmer og vandpumpe, kom der lidt lunt vand ud af hanen (kun varm vands hanen). Det stoppede imidlertid efter kort tid og nu kommer der ingen vand ud - hverken koldt eller varmt. Pumpen kører.....

Nogen der har et bud på om vandvarmeren er stået af inden jeg sætter dyre folk i gang ?

 

Vh John

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du ikke bare at der er kommet skidt i dit system check evt. dit vandhanen filter
Det kan du sagtens have ret i, der var jeg ikke lige i mit hovede - jeg tjekker lige op
og du er selvfølgelig sikker på at der er fyldt vand på tanken?

 

Tak for tanken - jo der er fyldt mange liter på. Ingen skidt i filter, men til gengæld et meget utæt fitting ved blandingsbatteri og masser af vand i bunden af båden. Tak for indput
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis