Hjælp....

Hej. Er der nogle dygtige mekaniker til stede som kan fortælle mig hvad dette kan være. Bilen er en golf 6 1,6 tdi fra 2012. Bilen har kørt 55.000 km. Den har været inde hos vw men de kan ikke finde fejl.. Har vedlagt video... Please???


http://youtu.be/nbJ23Ilkvrk
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Gorandk på 06-06-2015 18:38
Hej. Er der nogle dygtige mekaniker til stede som kan fortælle mig hvad dette kan være. Bilen er en golf 6 1,6 tdi fra 2012. Bilen har kørt 55.000 km. Den har været inde hos vw men de kan ikke finde fejl.. Har vedlagt video... Please???


http://youtu.be/nbJ23Ilkvrk

Du skal nok slå det ekko fra du har lagt over hvis man skal kunne genkende støjen.

Men, hvis et autoriseret firma ikke kan finde årsagen til den lyd, bør du absolut vælge et andet. Og det hellere i forgårs end i overmorgen. 

Når det så er sagt ligger fejlen et sted i motorophæng/udstødning eller transmition.

PssssssT. Du har vel tjekket at alle hjulboltene er behørigt spændt, også på baghjul. Lyden kunne nemlig godt minde om noget sådanne ved nærmere eftertanke.   

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Gorandk på 06-06-2015 19:08
Okay tak for svar. Det sætter jeg stor pris på. Det hele startede efter jeg skiftede til sommerdæk.

Ja sooooooooooooooooo ........................................ venter man med længsel og kolde fusser på en rapport. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
kl. 22.05 skriver jeg om det var hjulbolte der var løs/løse. Er på job
Skrevet af Gorandk på 06-06-2015 22:12
Det var ikke hjulboltene

Ja ok. Så har jeg desværre ikke flerer ide'er. Kunne måske få en ny hvis ekkoet forsvinder fra lyden. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Fejl måske fundet. Dpf regenering. Noget med Diesel partikel filter som skal renses.
Partikelfilteret brænder selv af

 

støjen ligner en hjulomdrejning, prøv at checke inde i alle navkapslerne

 

Hjulomdrejning? hvordan? Jeg er ved at blive sindsyg over lyden og skal på bil ferie om 5 uger. Skal bare finde fejlen
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis