opel astra g x16xel vil ikke starte

Hej jeg har en opel der ikke vil starte. det er en opel astra g 1,6 16v x16xel jeg har prøvet og skifte brændstof relæet da det var det der var det det var galt sidst, jeg har også prøvet med ny tændspole, krumtapsføler, nyt batteri men intet virkede, så ved ikke hvad der mere kan være galt den får inden gnist og ingen brændstof, ingen sikringer er gået. håber nogle kan hjælpe mig.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er vel ikke din startspærre der driller?
nej for når startsspæren går ind og blokere så blinker den i motor lampen og det gør min ikke
Skrevet af sltuning på 06-06-2015 15:58
nej for når startsspæren går ind og blokere så blinker den i motor lampen og det gør min ikke

Også hvis det er strømmen til startspærren der mangler ???  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
ja det self rigtigt nok men ved du så hvordan jeg måler på min styreboks for og se om det er den der er done ?
Skrevet af sltuning på 06-06-2015 17:08
ja det self rigtigt nok men ved du så hvordan jeg måler på min styreboks for og se om det er den der er done ?

Av ja, det er et godt spørgsmål som jeg desværre ikke kan give dig en nøjagtig opskrift på. Men tjek som en begyndelse stik og sikringer til/på boxen. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Hvad siger testeren? Det er jo ikke smart at skifte reservedele før man har udlæst fejlkoder. Som minimum bør reservedelene udmåles inden de udskiftes. Kører benzinpumpen?

Jeg havde en tester på for en uge siden den viste ingen fejl og er ikke sikker på det med pumpen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis