Hej
Er der nogen der har erfaring med at afmontere et ror på en LA krydser, jeg kan ikke gennemskue hvad der skal skæres, der er ingen synlige skruer ej heller not skruer.
"Jeg vil forsøge at svare på alt - hvis du har kigget i manualen"
"Holdt op med at virke er ikke det samme som gået i stykker. Start med en ren klud, så oliekanden"