pudsning af væg i kælder

Jeg havde desværre vandskade i kælderen, hvorefter forsikringsselskabet fjernede noget puds og rensede for svamp. Efterfølgende er der nu et område på væggen (ca. 2,5 x 1 meter) som skal pudses op igen, og efterfølgende males med hvid kalkmaling.

Er det nogte man selv kan lave? Eller kan I anbefale nogen, som kan hjælpe med oppudsningen? - malingen har jeg selv styr på. Umiddelbart tror jeg ikke der er mange timers arbejde idet, men da jeg aldrig har oppudset en væg før, han jeg brug for hjælp

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil anbefale at dit forsikrings selskab udbedrer skaden.

René
Tak for svaret Rene.

De mener ikke det er dem, som skal udbedre skaderne, desværre. De har fjernet pudset i de områder, hvor vandskaderne har været.
Ja det havde jeg gættet men at tegne en forsikring som kun dækker nedbankning af puds er i mine øjne en meget dårlig handel.Hvis det meste af dit tag blæser af dækker de så kun udgifterne til at rive resten af?

René
De har skrevet at de kan ikke hjælpe med reetablering da deres netværkshåndværker ikke mener der er tale om en dækningsberettiget skade. Er det noget jeg kan klage over? Eller bør jeg bare prøve at finde hjælp til reetableringen?
Nu er skaden jo minimal så det får du hurtigt pudset.der er måske skrevet noget om din kælder i policen og så er det ikke helt uden betydning om hvilken svamp du har dyrket.

René
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også