hjælp til fuldspartling / glasfilt

Hej der - hvem kender en billig håndværker - gerne udenlandsk - der kan fuldspartle mine vægge der pt har glasvæv på?

Er i Kbh/Amager.

Gerne PB på 28109020

mvh Jacob

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis vi ser på denne hjemmeside. Så handler det om lav det selv.
Lav-det-selverne er ikke glade for at reklamere med udlandsk arbejdskraft, som jeg forstår det.

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Skrevet af Den Studerende Bygningskonstruktør på 02-06-2015 11:49
Hvis vi ser på denne hjemmeside. Så handler det om lav det selv.
Lav-det-selverne er ikke glade for at reklamere med udlandsk arbejdskraft, som jeg forstår det.

Enig!

 

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Lige en kommentar herfra: Lav-det-selv.dk har ingen holdning til udenlandsk arbejdskraft - hverken for eller imod. Så længe man i forummet holder sig inden for vores ordensregler omkring reklame mv., er der intet i vejen for at dele erfaringer med udenlandsk arbejdskraft og hjælpe hinanden på den måde.

Jeg er godt med på, at emnet deler vandene og at der jævnligt er (heftige) debatter om netop for/imod udenlandsk arbejdskraft. Men jeg må lige understrege at det ikke forbudt at spørge efter erfaringer, som trådstarter gør her.

Mvh. AllanE
Ja, men hører måske mere til på FB end herinde på et LAV DET SELV FORUM under Lav Hus ..

Men LDS er jo også stedet hvor man typisk opdager, hvilke opgaver man IKKE kan lave selv og skal bruge hjælp til

Så det er da ok, at spørge andre LDS'ere til råds om dét også.


Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Jep, men så vil jeg da mene at en eftersøgning at håndværkere ville hører bedre under "over hækken", frem for under lav hus.

Syntes ikke rigtigt den hører til under lav hus.

Men nu den ligger der, vil jeg da anbefale forum starter at overveje om ikke han kunne klare det selv, er faktisk ret nemt med rullespartel og ergo spartel, her kan alle være med, også totale amatører.

Underlaget er jo normalt i orden når der sidder glasvæv på væggen, så det er bare væven der skal spartles over, og er da hurtigt klaret.

Ellers kan Råd & Mal anbefales herfra, er rimelig billig med sine priser, dog ikke sammenlignet med en polak eller lign. uden overenskomst, som hverken betaler skat eller moms.

Men billigt i forhold til normal priser for dit område.

mon ikke du hurtigt kan finde en her inde https://ahandyhand.dk/
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også