Hej, jeg har et hus fra 1990 på 175 m2. Mit gasfyr synger på sidste vers ifølge min vvs mand som laver service på det. Jeg er begyndt at overveje om jeg skal sætte nyt op eller tænke i lidt andre baner?
Jeg har kigget lidt på genvex combi 185 s/ls, da jeg går med en ide om at rumventiæation kunne være en god ide?
Hvad er jeres tanker om dette? Skal jeg holde mig til gas, eller hvad synes i?
Det er ikke nødvendigt med ventilation, så måske en luft-vand pumpe kan klare det. Det eneste jeg ikke er så glad for, er hvis der skal stå en pumpe udendørs.
Mvh Kenneth.