Nyt gasfyr eller noget helt andet?

Hej, jeg har et hus fra 1990 på 175 m2. Mit gasfyr synger på sidste vers ifølge min vvs mand som laver service på det. Jeg er begyndt at overveje om jeg skal sætte nyt op eller tænke i lidt andre baner?

Jeg har kigget lidt på genvex combi 185 s/ls, da jeg går med en ide om at rumventiæation kunne være en god ide?

Hvad er jeres tanker om dette? Skal jeg holde mig til gas, eller hvad synes i?

Det er ikke nødvendigt med ventilation, så måske en luft-vand pumpe kan klare det. Det eneste jeg ikke er så glad for, er hvis der skal stå en pumpe udendørs.

Mvh Kenneth.


 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skal lige siges at jeg også har brændeovn, så den varme luft kunne jo med fordel flyttes lidt rundt i huset.


 

http://www.dansk-klima-energi.dk/Default.asp?Action=Details&Item=412 Er der nogen det kender til et af disse systemer?

Er det korrekt forstået at jeg er nødt til at have en udvendig del hvis jeg ønsker at komme af med fyret?


 

Hey Grossmann... er interesseret i at høre, om hvilken løsning du fandt på? Blev det en genvex Combi 185? Går nemlig med samme tanker...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis