Kobling tiil trykluft værktøj

Hej
Er nogen som ved om de fleste sømpistoler mv. har samme størrelse kopling? Jeg har bestilt en Senco klammespistol og lurer lidt på om jeg kan regne med at bruge min Tjep slange?
Mvh
Rune
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af rusalu på 23-05-2015 11:48
Hej
Er nogen som ved om de fleste sømpistoler mv. har samme størrelse kopling? Jeg har bestilt en Senco klammespistol og lurer lidt på om jeg kan regne med at bruge min Tjep slange?
Mvh
Rune

Det vil jeg mene. Det er først når man kommer op på luftmængder, der er langt større end din kompressor kan levere, man bruger større koblinger. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der findes flere systemer i slange koblinger også i den samme størrelse. Men det koster ikke meget at skifte "hanstik" ud hvis den skulle være anderledes. Du skal naturligvis holde samme system hele vejen igennem

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
@erik
Det var netop det jeg mistænkte lidt. Har du nogen ide om hvorvidt han-stikket er det samme på Tjep og Senco?
Mvh
Rune
Jeg lige kigget billeder, men de fortæller ikke præcis hvad fittings der sidder på. Men tilsyneladende er de ens. Men som sagt det er let at skifte, hvis du skulle være uheldig.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis