Pil og udråbstegn.

Hej Allan.

Jeg har bemærket at når jeg kommer til en tråd som jeg har været på før så er der ude i siden en pil ned og et udråbstegn. Der sker ikke noget når jeg klikker på det og de er bare så små, Før var der bare en pil ned og så ku man komme til første ulæste indlæg.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det den her, du tænker på: 

Ikonet betyder, at du har ulæste indlæg i dén tråd. Dvs. der er kommet nye indlæg siden du kiggede sidst.


Mvh. AllanE
Ikke helt. I feks bil tråden bremser som jeg har fulgt med i er der ved siden af udråbstegnet en lille trekant/ pil ned som ikke er aktiv. Som skrevet tidligere så synes jeg der mangler mulighed for at komme direkte til første ulæste.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Det er en rigtig nem og overskuelig side nu, og jeg vænner mig nok til at det ikke nødvendigt at scrolle op, for at "se ulæste"

. Men når vi nu er ved de små ting, kunne det være smart at have en knap ud for hver tråd der smider den tråd ud af ulæste. Jeg kigger ned igennem ulæste, ser der f.eks. er   45 med 20 på hver side. Der er nogen om både, om knallerter, om biler o.s.v. som jeg ikke har en dyt forstand på. Dem kunne jeg godt tænke mig at vælge fra uden st skulle åbne tråden. Så har jeg hurtigere sorteret mig ned til 12 - 15 stykker som er læseværdige FOR MIG.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej og god morgen.
Jeg forstår ikke en dyt. Hvad er det ev elmand snakker om? Her til margen var det omtante ikon ved denne tråd. Forsøgte at klikke på den hvorefter den skriver venter på woopra.com og cirklen bare køre og køre. Efter 10 min (på andet forum) giver jeg op og klikker på tråden og kommer til første indlæg i tråden og skroller ned. Cirklen køre stadig medens jeg skriver dette.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Kovas: Er det denne knap?

Den linker det det første ulæste indlæg i tråden.

ev elmand: Jeg tror jeg ved hvad du mener. Jeg kan ikke gøre så meget ved dén måde de ulæste vises på pt.. Dog kigger jeg på, om vi kan gøre det på en helt anden måde, så man får "min oversigt", der viser alle tråde man deltager i mv.

Men der er mange punkter på ønskelisten lige nu...og jeg ved ikke hvor omfattende det er at lave.


Mvh. AllanE
Annonce
Hej Allan.
Nej det er ikke den. Den er i den anden side dvs venstre ud for titlen på tråden. En trekant på spidsen med et udråbstegn lige op ad. Jeg finder det hvor jeg følger med i tråden. I morges satte den gang i et eller andet som ikke førte til noget.Nu er den helt inaktiv.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Skrevet af AllanE på 24-05-2015 10:05

Kovas: Er det denne knap?

Den linker det det første ulæste indlæg i tråden.

ev elmand: Jeg tror jeg ved hvad du mener. Jeg kan ikke gøre så meget ved dén måde de ulæste vises på pt.. Dog kigger jeg på, om vi kan gøre det på en helt anden måde, så man får "min oversigt", der viser alle tråde man deltager i mv.

Men der er mange punkter på ønskelisten lige nu...og jeg ved ikke hvor omfattende det er at lave.

 

Hej igen.

Det er ikke for at gøre mig klogere, men på min computer føre ovennævnte knap til sidst postede, og ikke til det som jeg sidst har læst.

Er der virkelig ingen som kender til det jeg omtaler i trådstart? og hvorfor er det ikke længere muligt at komme til sidst læste indlæg i en tråd?

 

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg kom fra din tråd igen

Nej, jeg kan simpelthen ikke greje hvilken knap du tænker på. Til venstre for tråd-overskrifterne (i forumoversigten), ser jeg kun ikonet som jeg viste i min første post.

Kan du prøve med et eksempel på hvilken tråd du ser det? Gerne et link til tråden og ca. hvor i forumoversigten man finder den.

Mvh. AllanE

Hej Allan.

jeg prøver at indsætte et billed af mysteriet.

Som du ser i Bremser og polering af bil. Og den lille pil er ikke aktiv.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det er da en fejl! Ved ikke helt hvad den laver dér

Hvilken browser bruger du? Jeg kan ikke selv få den frem...

Underligt!

Mvh. AllanE
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis