Garmin opdatering, hukommelse.

Hej til Jer.

Jeg starter en ny tråd angående Garmin.

Jeg er faktisk noget på herrens mark. Ved sidste opdatering meddelte den at intern hukommelse var ved at være brugt. Så jeg går ned og køber 8gb ekstra til at sætte ind i gpsen. Jeg kan nu ikke finde ud af om den bliver registreret eller? den store opdatering som jeg bemærkede var til stede, måtte jeg starte 3 gange den stoppede og sagde at opdateringen var lykkedes, men hvis man så kontrollerede igen var der stadig noget at hente. Så fandt jeg ud af at man kan downloade en plugin så garmin kan komunikere med computeren, da jeg forsøgte at installere den kørte det bare i ring. firefox advare jeg siger tilled genstart firefox den genstarter og advare osv osv.

Hvis jeg går ind på denne computer så siger den at jeg har 500mg tilbage af 7,20 gb. Hvordan finder jeg ud af hvor meget intern hukommelse der var og hvor er de 8gb jeg lige installerede eller er de brugt på den sidste opdatering? Så skal jeg jo købe et 32gb næste gang. Jeg må indrømme at jeg fortryder at jeg ikke købte en tomtom.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Som jeg husker det understøtter den kun op til 4gb kort, så om den vil fungere med et 8 gb, kunne jeg godt være i tvivl om.

Kortets hukommmelse er en "eksern" hukommelse, på samme vis som en USB-nøgle, der sættes til en pc.

Så når du installerer din opdatering skal du fortælle den, at de skal installeres på det eksterne kort. Ellers vil den forsøge at installere dem på den interne hukommelse.

Så det ekstra kort du har sat i er altså ikke en udvidelse af den interne hukommelse men et supplement til den.

Håber du forstår :-)

Hej.

Tak for Jeres svar. Jeg har kæmpet for et finde oplysninger om hukommelskort til enheden. Hvis man søger i faq har den inetet. Og hvis man prøver at læse svar igennem fra en ende af så finder man ud af at det er en ret håbløs side. Nu var jeg inde på agrmin ekspres igen og den angiver stadig at der er opdateringer 1time og 10min.

Når man opdaterer kan jeg ikke finde nogle steder at angive hvor den skal installere.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej igen.
Jeg har nok ikke fået sat kortet ordentligt i for efter at ha rodet lidt med det ser jeg nu i denne computer at der er intern 7.20gb og memorycard 7,4gb. Så må jeg jo se ved næste opdatering.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis