Tilstandsrapporter

Hejsa

Min kæreste og jeg kigger lidt på hus. Men er der ikke et sted man kan se tilstandsrapporter på et hus, eller skal man eje det før man kan se det? Tænker blot det ville være spild af tid og tage ud og kigge på huset, hvis det er fyldt med K3 osv

Mvh Mads

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du beder bare ejendomsmægleren, om at sende den til dig.

Ejeren kan se den på ois.dk

Og så behøver K3 ikke at være noget større problem. Nogle K3'ere koster stort set intet at udbedre, mens nogle K1'ere kan være dyre. Så jeg ville bestemt se husene, selvom tildstandsrapporten umiddelbart lyder afskræmmende. Om ikke andet, så for at få en fornemmelse af hvad man får for pengene i området.

Du skal ikke lade dig skræmme af en tilstandsrapport.
Men kig den igennem og se lidt på hvad det er for skader, som andre siger er der ingen sammenhæng mellem K1 og K3 skadernes pris for udbedring. K'tallet er et udtryk fr hvor alvorlig skaden er for husets nedbrydning....
UN'ere er noget du langt mere skal overveje på hvad kommer til at koste...

Og så skal du ikke kun bruge en tilstandsrapport til at bedømme ud fra, men tag din egen rådgiver med, det kan være en go håndværker eller flere, det kan være noget familie der er erfarne osv.
De kigger på huset med ande øjene end dig.. du kigger meget på om du vil føle dig hjemme i huset.. ens de kan være helt fri for den følelsesmæssige del og se faktuelle problemer eller muligheder og på den måde ikke lade sig forlede så let som dig :_-)

MVH Njord

MVH Njord
Jeg glemte helt at sige mange tak for hjælpen i denne tråd. Så mange tak for hjælpen :-)
mvh Mads
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis