Loft og vægge skal repareres og filt skal på

Hej
På billedet ses 4 loft farver, noget tynd maling som er lavet for min 30 år siden og ja i rigtig dårlig stand. Så hvis du har en god cocktail til at kommer til et godt slutresultat, hvor filt lægges på til sidst, så har du en læser her. Væggene er sammen stand som loftet. Bortset for alle hullerne er de næsten helt lige og plane (så ingen genopretning). Jeg vil gerne give dem den bedste behandling og har en ide, men ville gerne få et frisk indspark. Der skal ingen gips på.
Og sådan er væggen, jeg vil ta af den filt/tapet (kald det hvad du vil) og nogle steder kan man se mursten/træ, det er en gammel lejlighed, jeg vil banke puds af hvor jeg kan banke/lytte at det ikke hæfter, det som hæfter havde jeg tænkt mig at lade være:

 


Biavler
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Claus.

Jeg kan nu ikke forstå at du ikke vil have gips på de lofter..!? Det får du altså et rigtig godt resultat ud af, som samtidig er brændhæmmende og lydisolerende :-)

Det den maler brugte kunne være sandspartel..!? Hvis du ikke vil pudse det op med cement inden, så skal der ret meget sandspartel på væggen, hvor du banker pudsen af.

God arbejdslyst!

Mvh
Michael Haahr
Malermester


Malermester Michael Haahr


Web: www.maler-maling.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også