Blandede billeder af mit 3-årig nybyg (ALENE) projekt! :)

Så fik jeg tid til at smide lidt billeder af byggeprojektet. Beklager at de ligger hulter til bulter, men det var lige nogle som lå på computeren. Har ca. 3.000 billeder af hele processen, så det ville blive en lang tråd

Man kan ikke sætte sig ind i hvor stort et projekt det er, hvor stort et pres det ligger på ens skuldre, at skulle stå med økonomi, ansvar osv helt alene! Jeg vil helt sikkert gerne bygge igen, men det bliver ikke på den her måde..

Beklager, at jeg ikke lige har billeder fra det er HELT færdigt (hvor man kan se glasværn på gangbro osv).

Flere af billederne er taget med "panorama" på min mobil, derfor kan vægge osv godt "bue" lidt - det er altså ikke skvæt i virkeligheden!

 

Med venlig hilsen

Ruben

 


 SELVBYGGER!!!

Så fik jeg tid til at smide lidt billeder af... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det ser rigtigt godt ud, flot arbejde!

Har du regnet statik på det?


 Certificeret Statiker

Wauw, fantastisk flot og det må have været en fantastisk indsats fra dig.
Tillykke med det flotte hus og de flotte løsninger , det ser rigtig godt ud.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er satme imponerende - jeg syntes det er stressende at bygge om, og jeg har endda folk til 80% af det hele - så hatten af for det.
Imponerende!

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Respekt, godt arbejde. Alt kan lade sig gøre med vilje og tror kun det hjælper os andre herinde til at være mere stædige med vores GDS projekter. Ellers må vi hjælpe hinanden herinde, når/hvis vi går i stå ;-)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
I kan læse mere om mig her.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Flot udført arbejde, med masser af detaljer de fleste ikke ville betale håndværkere for at udføre...

De er ikke alle der ville kunne gennemføre sådan et projekt, håndværker eller ej... den ros skal du have med på vejen herfra også.
Hej (igen)

Jeg kiggede lige billederne igen.. flot og gennemført projekt, masser af respekt for både mod, ihærdighed og resultat...
D jeg så trappen kom jeg til at tænke på hvordan du egentligt har lavet den... det ser ud som om trinnene sidder ind i muren der så fungerer som vange, men hvordan er det lavet....

MVH Njord

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også