Ifø sign der løber

Hej

Har et Ifø sign som efterhånden er ved at være 8 år gammelt.

Det er begyndt at løbe så jeg kiggede på nettet og fandt en guide fra Silvan.

Efter en simpel test hvor man fylder cisternen og lukker for vandet hvorefter man forsøger at trække ud næste morgen har jeg konkluderet at det er min udløbsventil som er utæt.

Nå, men Silvan sælger jo så tilfældigvis sådan en så jeg købte en (Altså en pakning, ikke en hel ny flyder enhed). Havde den gamle pakning med for lige at verificere og den Silvan solgte var lidt større i yderdiameter men var samme inderdiameter. (Vel omkring 5mm større yderdiameter).

Nå men Silvan damen sagde at det ikke betød noget, bare det inderste hul passede.

Købte pakningen som rigtigt nok var betegnet som "Bundudløbspakning til Ifø sign".

Tog hjem og monterede den og smurte det "hanefedt" jeg havde købt efter råd fra damen på og samlede hele molevitten.

Toilettet løb nu bare endnu mere.

Prøvede så at skrabe kalken af den gamle pakning og genmontere denne med noget nyt hanefedt.

Den er så næsten tæt og ihvertfald meget mere tæt end den var før.

Hvad siger eksperterne, skal den pakning Silvan solgte mig kunne bruges (63*23*3) eller er den bare forkert ?

I så fald, er det så bare at købe en ny et sted som passer og i så fald, hvor ?

Jeg kan selvfølgelig også forsøge at skære den nye pakning til, men tror bare ikke rigtigt på at det bliver godt.

 

What to do ?


 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
At få råd og vejledning i Silvan er som at prøve at tale fornuft med en kvinde med pms !

 The day you quit is the day you lose.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis