Klippo vli kun køre med fuld choker

Hej.

Jeg har en Klippo excellent GCV fra 2009 med honda-motor. Har kørt perfekt i næsten 6 år lige indtil i går hvor den ved en tanketorsk fik lov til at køre næsten tør...

Den fejler det samme som bliver diskuteret i tråden her: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?256445-Gr%E4sklippare-som-bara-vill-g%E5-med-full-choke-!

Mit svenske er ikke godt nok til at jeg entydigt kan afkode hvor jeg skal tage fat. Jeg forestiller mig at det er noget med benzintilførslen, men hvad skal skiftes/renses?

For de der ikke har lyst til at læse den svenske tråd er problemet, at den starter fint men går ud efter kort tid på normal driftgas-niveau. Den kører egentlig ok på fuld choker, hvilket den ikke plejer.

Mange tak for hjælpen.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der skal du heller ikke kigge så meget efter da de snakker om en B&S motor. 

Første øvelse er og kontrollere om der kan komme noget gennem benzinfilteret. Der skal gerne kunne komme en kopfuld i minuttet. Hvis ikke skifte benzinfilteret.

Er det ok skal karburatoren renses, dvs. aftages, skilles af og gennempustes uden og ændre svømmerhøjden.

Fejlen har intet med du kørte tanken tom, det ville ske alligevel. 

Så burde den kunne gå ordentelig igen. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det hjalp at rense slanger og karburator. Tak for hjælpen!
Skrevet af Jacster på 19-05-2015 10:12
Det hjalp at rense slanger og karburator. Tak for hjælpen!

Ja så har du lige tjent minimum kr. 500  skattefrit. Tillykke. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis