Anmelde "knappen".

 Er ude af drift på min Chrome. Er jeg mutters ENE. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige testet den ved at sende en anmeldelse af dit indlæg, og den ser ud ti, at fungere.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af AllanE på 17-05-2015 09:10
Den virker også fint hos mig og jeg modtager da også anmeldelser (fik adskillige i går).

Ser du en fejlbesked, nitter?

Nej, selve pladen med skriften var det ikke muligt og skrive på eller afsende for den sags skyld. Prøver lige og anmelde dig Allan. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hmm det ser ud til og virke nu igen, så ved ikke lige hvorfor det over en times tid ikke lykkes mig i går  ??? 

PS. Ved nærmere eftertanke brugte jeg vist den anden "putter". Du får lige en anmeldelse mere Allan. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Der burde i øvrigt være en anmeldeknap på galleriet...

I går var der en der lavede en reklame både i et indlæg og et galleri, med den samme reklame 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Skrevet af AllanE på 17-05-2015 09:10
Den virker også fint hos mig og jeg modtager da også anmeldelser (fik adskillige i går).

Ser du en fejlbesked, nitter?

Jo den er god nok !!!    Den er dårlig, ikke det andet udstyr men skrivepladen, altså.  

Som du ser er hele feltet lavet grå og prøver man og skrive i en af boxene forsvinder skrivepladen og det "gråen-ud-felt" uden nogen form for fejlmeldinger. 

"Putteren" er en ny jeg just har købt, men om der mangler noget og blive installeret ved jeg ikke. Det hele virker dog normalt på et par andre fora. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af PinkHenrik på 17-05-2015 10:10

Der burde i øvrigt være en anmeldeknap på galleriet...

I går var der en der lavede en reklame både i et indlæg og et galleri, med den samme reklame 

Så gør som jeg, kopier linket fra galleriet og smid ind i indlæg/anmeldelse.....

(og send en anonymiseret besked fra fjolsets hjemmeside )

 

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis