Stiga park havetraktor

Hej

Er der nogen her inde der kan svare mig på hvorfor min traktor går i stå når man har klippet græs i ca. 5 min som om den ikke får benzin nok har prøvet det meste synes jeg...eller som om der er luft i systemet håber der nogen der kan hjælpe...

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Andresa Thomsen på 16-05-2015 10:50

Hej

Er der nogen her inde der kan svare mig på hvorfor min traktor går i stå når man har klippet græs i ca. 5 min som om den ikke får benzin nok har prøvet det meste synes jeg...eller som om der er luft i systemet håber der nogen der kan hjælpe...

Mellem tank og karburator sidder der et benzinfilter. Monstro ikke det er movet til og trænger til udskiftning ???

 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Andresa Thomsen på 16-05-2015 21:50

Hej

filter er helt nyt. og er som om der ikke kommer benzin op til karburator...

den starter lige og går så i stå igen

 

Øhh, op til karburator.  Normalt plejer tanken og være monteret højere end karburatoren og derved løber benzinen selv til "patten". Men der findes da modeller med en mekanisk/el benzinpumpe.

Måske skal vi lige for en god ordens skyld lige have en afskrift af maskinens typeplade, så vi er sikker på det er den samme maskine vi snakker om.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis