Bosch græstrimmer ART 26 LI

Kender nogen denne græstrimmer og kan den anbefales?

http://www.xl-byg.dk/produkter/haven/havemaskiner/graestrimmer-batteri/bosch-art-26-18v-li-ion-graestrimmer-batteri.htm

Jeg er i tvivl om Bauhaus har skrevet forkert på linket herunder og der ikke findes en "260" model eller det er en ældre model? Kan nogen af jer greje det?

http://www.bauhaus.dk/graestrimmer-art-260-li-bosch.html

Holder knivende egentligt godt hvis ikke man pusher dem på noget for groft?

Og hvad med batteriets levetid? Jeg går ud fra de nævnte tilbud er inkl lader og batteri.

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke selv erfaring med maskinen.
Men ved at en genbo har en, som de er godt tilfreds med, dog var batteritiden for kort (og deres have er ikke ret stor)hvilket er løst med et batteri jeg fandt på ebay. som har dobbelt kapacitet.

Om knivene holder godt afhænger en hel del af hvad du rammer i med dem, men er det kun græs de rammer, så holder de ganske okay :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.

Er det et 36V batteri du fandt? Ved ikke om de havde et 18V i forvejen? Hvor længe vil du tro 18V holder ved fuld brug uden særligt stop. Snakker vi 2-3 timer?

Ser ud til det kun er 1,5 Ah batteri - så det er måske nærmere 1-1½ time.

Nej den genboen har er kun 18v men også 1½ Ah batteri.
Det nye batteri er 3Ah
Jeg mener de snakkede om 20-30 minutters batteritid

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Jeg har en hækklipper i samme serie her holder batteriet godt ½ time, men den køre irriterende langsomt.

(jeg købte en Makita 18 volt hækklipper i stedet for, den køre til gengæld perfekt, og ladet et 3 ah batteri op på 22 min.)

Men du kan jo købe et extra batteri, mener HN har dem til knap 250 kr

Men vær opmærksom på at ladetiden er ret lang ca 45 minutter.

Var den Makita inkl 3 ah batteri eller har du købt det efterfølgende? Er den med snørre? Søger med plast-kniv.

*Havde lige overset du skrev hækklipper.

Annonce
evt kan der til bosch ses det batteri jeg fandt her http://www.ebay.de/itm/261849479018?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
det kostede 175kr incl forsendelse :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Kan godt være Bosch græstrimmer ART 26 LI er det bedste bud - når jeg søger med plastkniv - evt. med et større batteri.
Jeg har den bosch 26 li, den fungere fint, men batteritiden er nok kun de 20-30 min maks, hvis du har tænkt dig at bruge den 2-3 timer vil jeg anbefale en på ledning istedet, eller benzin for den sags skyld, ingen på batteri kører så længe...

Den fungere fint til græs, men skal man igennem hård ukrudt og lign, så er den lidt mere besværlig, jeg har tidligere haft en på ledning og den var altså noget stærkere.. har også en ældre end på benzin, og den pløjer gennem det hele..
så må du råwe højt hvis du også skal have batteri plæneklipper, jeg har en stående i overskud :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
20-30min går sikkert. Så meget har jeg heller ikke der skal trimmes. Ellers overlever jeg nok en pause

Har købt en Bosch rotak 43 batteridrevet, så mangler ikke plæneklipper
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis