vdr havetraktor

hej alle jeg står med et problem som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med jeg har en partner havetraktor som driller jeg har skiftet starter samt starterrelæ men sikringen på plus kablet bliver ved med at springe er der batteriet står der positiv som jeg mener er plus og negativ er minus håber i kan hjælpe mig   mvh michael

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af mik2411 på 13-05-2015 20:46

hej alle jeg står med et problem som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med jeg har en partner havetraktor som driller jeg har skiftet starter samt starterrelæ men sikringen på plus kablet bliver ved med at springe er der batteriet står der positiv som jeg mener er plus og negativ er minus håber i kan hjælpe mig   mvh michael

Hvis den bliver med og springe når du sætter en ny i, har du en kortslutning fra sikringen og videre ud i ledningsnettet. Så er det bare og lede for der må være noget der bliver varmt.

Springer den derimod kun i specielle situationer (eksv. starter eller tænder lys eller .......) må du fortælle lidt mere herom. 

Er det noget sikringen er begyndt med siden du skiftede omtalte dele ???

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

hej jeg har skiftet en del ledninger da de var smeltet men det sker lige så snart jeg sætter tændning på jeg har prøvet at sætte strøm på uden sikring og der målte jeg strøm på startrelæet på 12,56 v men ikke videre ud til starteren jeg er ved at få grå hår mvh michael

Skrevet af mik2411 på 13-05-2015 22:21

hej jeg har skiftet en del ledninger da de var smeltet men det sker lige så snart jeg sætter tændning på jeg har prøvet at sætte strøm på uden sikring og der målte jeg strøm på startrelæet på 12,56 v men ikke videre ud til starteren jeg er ved at få grå hår mvh michael

Njaae, så har du nok fået et eller andet forbundet forkert. Og hvad kan jeg ikke lige sidde her og se. 

Nøjagtig hvilken model Partner er det du har ??? Måske det er muligt og finde et strømdiagram et sted til modellen. 

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

hej leif du har nok ret i at jeg har kommet til at kvaje mig men jeg har model nr 96011004800 men tak for hjælpen aligevel mvh michael

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis