Fodblik

Hej

Har fået udført "huseftersyn" og der mangler at blive lavet fodblik skrives  der i rapporten !

har plast undertag med betontegl over !

hvordan laves fodblik (håber lidt på at Koluda kommer på banen)

 men der er sikkert andre der ved det håber jeg !

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du billede, der er sikkert heller ikke lavet tagfod så, også er det ikke ligetil uden et større arbejde, med mindre det kan vandes af under tagrenden.

Er det lavet før 2000 var der tit inden tagfod, selvom det blev foreskrevet af undertags producenterne, heldigvis er de fleste tømrer blevet klogere siden.

Hej Koluda

Tak for din hurtige reaktion  som taget er nu (HØM 1 1/2 plans hus bygget i 1980 ) er undertaget ført ned i tagrenden - ved ikke om det siger noget - ellers har jeg detalie tegninger fra medbyg som jeg nok kan skanne og sætte i indlæg

Hilsner Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Ja, for fra den periode er der sikkert ikke tagfod på huset, så vandet kan ikke ledes op i tagrenden uden tagfod, og med 35 år gammelt undertag på huset, er det måske heller ikke værd at rode for meget i det, hvis det den gamle monafol.
Hej
Det er lige det det er men jeg prøver at se om jeg kan finde tegning hvor det kan ses og vil så forsøge at scanne den hvis du så vil komme med en kommentar igen - har lidt travlt så der går nok lidt - mange tak foreløbig
Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Helt okay....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis