så er det i aften- 20 % på alle varer i Bauhaus Randers

så er det i aften kl 20


100% klamp

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja, det er jo sørgeligt at en stor kæde er nød til at reklamere her. Man kunne jo betale sig fra det.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Det er atypisk, bruger med 186 indlæg, tror altså bare det er en flink bruger der gerne vil at os lds'ere får lidt mere for pengene.

Har været her siden starten, de plejer at have under 5 indlæg disse reklame tosser.

På den anden side, når man er så ivrig med flere fora beskeder med det samme budskab, så skal man nok have en over nallerne.


MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
det har du ret i, men manden har lavet 3 indlæg idag. Randers er jo heller ikke jordens navle.

Men fair nok.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Annonce
Det er Bauhaus i hele landet der har aften åbent i dag med 20% rabat på alt. Det er primært tiltænkt venner og familie til de ansatte, så det er ikke noget Bauhaus skilter med. Men alle er i princippet velkomne.
Jeg har lige været i Bauhaus i Roskilde og shoppe robotplæneklipper og nyt inventar til badeværelset!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ja dette er ikke noget jeg har set Bauhaus reklamere med, så rigtig godt at Klamp gjorte opmærksom på det.
Jeg var da lige ude at købe lidt ind, og sparede et par hundrede.

Så mon ikke i ser spøgelser, når i beskylder Klamp for at være en troll.
På Bauhaus webside skriver de, at der er 10% i dag nu.

Silvan har samme deal med 20%, 1 gang i kvartalet

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af christiannielsen på 15-05-2015 19:57

Silvan har samme deal med 20%, 1 gang i kvartalet

 

Er det en bestemt dag i kvartalet i Silvan? Hvornår er det næste gang og hvornår var det sidst?

 

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis