Forret og hovedret

Jeg får hele familien på besøg på Torsdag, da jeg har fødselsdag der.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en super gang aftensmad, som de aldrig har set mig lave det før!

Har i nogle ideer til Forret og Hovedret

Ingen fisk

 


Mvh. Christian M
 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Får nogen gange lidt inspiration her http://www.madpassionen.dk/nytmadforum/portal.php

Hej.

Forretten har jeg ikke rigtig styr på, men som hovedret har jeg serveret pulled pork og pulled beef i boller til et større selskab. Enten i grill eller 10 timer i ovn ved 90 grader. Tilbehøret må du selv søge efter.

Nu er jeg svoren tilhænger af kulgrill, og det er da hyggeligt at passe en grill hele dagen

mvh


 varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 12-05-2015 22:08

Hej.

Forretten har jeg ikke rigtig styr på, men som hovedret har jeg serveret pulled pork og pulled beef i boller til et større selskab. Enten i grill eller 10 timer i ovn ved 90 grader. Tilbehøret må du selv søge efter.

Nu er jeg svoren tilhænger af kulgrill, og det er da hyggeligt at passe en grill hele dagen

mvh

 

Har ikke mulighed for grill.

Og syntes at det kan være svært at styre tiden op en pulled pork. Syntes i al fald det er svært at ramme, så den opnår den ønskede temperatur på det planlagte tidspunkt

 


Mvh. Christian M
 

Skrevet af LL1 på 12-05-2015 20:17
Får nogen gange lidt inspiration her http://www.madpassionen.dk/nytmadforum/portal.php

Vil lige tjekke den igennem

 

 


Mvh. Christian M
 

Hej.

Det er ikke svært. Så  sæt den i ovnen - alm. bageovn - når du går i seng på 85 grader. sluk når du står op. 1 - 1 1/2 time før servering giv den grill i ovnen for at få lidt skorpe. vend den hvert kvarter 1/4 omgang. Så er den mør og lækker.

Jo, den skal i et fad, da der kommer en del saft ud, men det kan blive til en fantastisk sovs.

mvh


 varmetossen

Annonce
Forret forslag:
Nye friske asparges, skrællet ordentligt, hvis det er hvide.

Men ellers er foi gras altid en god ting, rå hurtig vendt på en nærmest rødglødende pande, med et glas Vendange tardive til. Terrine kan også sagtens bruges.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 12-05-2015 23:11
Forret forslag:
Nye friske asparges, skrællet ordentligt, hvis det er hvide.

Men ellers er foi gras altid en god ting, rå hurtig vendt på en nærmest rødglødende pande, med et glas Vendange tardive til. Terrine kan også sagtens bruges.

 

Foi gras?  Nåhhh fedtlever fra en tvangsfodret gås.... Velbekomme. Bvadrrr

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Foi gras? Nåhhh fedtlever fra en tvangsfodret gås.... Velbekomme. Bvadrrr


Det er simpelthen fantastisk velsmagende!!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis